* 3 Peak Mountain Snow Flake ** Mud & snow.
(1) - jarrutus- ja vetokyky lumella - 4 % (1 m) lyhyempi jarrutusmatka lumella ja 5 % parempi liikkeellelähtö lumella verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter-renkaaseen 205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän sisäiset testit (Ivalo, joulukuu 2015 ja tammikuu 2016). BFGoodrich g-Force Winter 2-renkaassa on 3PMSF-merkintä, joka takaa renkaan turvallisuuden vähimmäistason ja suorituskyvyn lumisissa olosuhteissa.
(2) - jarrutuskyky jäällä - 8 % lyhyempi jarrutusmatka jäällä verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter -renkaaseen 205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän jääradalla suorittamat sisäiset testit (Clermont-Ferrand, Ranska, lokakuu 2014).
(3) - jarrutuskyky märällä - Märkäpitoluokitus parantunut luokasta C luokkaan B verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen. Lähde: Product tracking Report, elokuu 2015. Jarrutusmatka märällä tiellä 2,2 metriä (- 6 %) lyhyempi verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen 205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän sisäiset testit (Ladoux'n teknologiakeskus, Ranska, joulukuu 2014).
(4) 4 % (= 1 metri) lyhyempi jarrutusmatka ja 5 % tehokkaampi liikkeellelähtökyky lumella verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter -renkaisiin 205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän suorittamat sisäiset testit joulukuussa 2015 ja tammikuussa 2016 Ivalossa.
(2) 8 % lyhyempi jarrutusmatka jäällä verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter -renkaisiin 205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän suorittamat sisäiset testit jääradalla Clermont-Ferrandissa lokakuussa 2014.
(5) Märkäpidon luokitusarvo parantunut C:stä B:hen verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter -renkaisiin. Jarrutusmatka märällä tiellä 2,2 metriä (6 %) lyhyempi verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter -renkaisiin 205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän suorittamat sisäiset testit Ladoux’n teknologiakeskuksessa joulukuussa 2014.
(4) Vesiliirron vastustuskyky 15 % parempi suoralla tiellä ja 13 % parempi kaarteessa verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter -renkaisiin205/55 16 91H -koossa. Michelin-yhtymän suorittamat sisäiset testit Ladoux’n teknologiakeskuksessa joulukuussa 2014