(1) – vetoteho mudassa edelliseen malliin verrattuna – 10 % parannusta vuonna 2014 tehdyn subjektiivisen, vetotehoa mudassa mitanneen sisäisen tutkimuksen perusteella, verrattuna BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO -renkaaseen koossa LT265/70R17. Käytetty ajoneuvo oli Jeep Wrangler Rubicon.
(2) – vetoteho lumessa verrattuna edeltäjään – 19 % parannusta kolmannelta osapuolelta tilatussa, vetotehoa lumessa mitanneessa testissä, 29. tammikuuta 2014, verrattuna BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO -renkaaseen koossa LT265/70R17, käyttäen ASTM F1805 -testiä. Testi oli GM-spin-standarditesti. Käytössä oli 2000 Chevrolet 1500 Pickup.
(3) – kestävämmät sivuseinämät – 20 % parannusta sivuseinämän halkeamista tutkineen sisäisen tutkimuksen perusteella, syyskuussa 2014, verrattuna BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO -renkaaseen koossa LT265/70R17. Sivuseinämän halkeamistutkimuksen tulokset saatiin simuloidusta sivuseinämän aggressiotestauskoneesta (patenttihakemus vireillä US20120245859A1). Käytetty ajoneuvo oli 2014 Jeep Rubicon. Todelliset, kokokohtaiset tieajossa saavutettavat tulokset ja parannukset voivat vaihdella.
(4) – pidempi kulutuspinnan käyttöikä – 15 % parannusta sisäisten kulutustutkimusten perusteella, huhtikuussa 2014, verrattuna BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO -renkaaseen koossa LT265/70R17. Käytetty ajoneuvo oli 2012 Chevy Silverado HD. Poikkeamat mahdollisia käytännön tieajossa.